عطر ادکلن بولگاری من این بلک (بلگاری من مشکی)-Bvlgari Man In Black
نوشته شده توسط : عطر بازار

عطر ادکلن بولگاری من این بلک (بلگاری من مشکی)-Bvlgari Man In Black

عطر ادکلن بولگاری من این بلک (بلگاری من مشکی)-Bvlgari Man In Black عطری است با رایحه گرم و تلخ. این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر بولگاری من این بلک عطری است مردانه و شیک .

عطر ادکلن مردانه بولگاری من این بلک محصول سال 2014 ، همزمان با تولد 130 سالگی این برند ، توسط کمپانی بولگاری تولید و روانه بازار عطر و ادکلن جهان شده است . شیشه عطر ادکلن مردانه بولگاری من این بلک ظاهر ورژن سال 2010 آن را حفظ نموده است . عطر ادکلن مردانه بولگاری من این بلک جسور و جذاب است و نیم نگاهی به اسطوره های یونان باستان همچون ولکان رب النوع آتش و فلزکاری دارد. این عطر دقیقاً همان چیزی است که در جمله‌ی اول به آن اشاره شد. با نگاهی به شیشه‌ی من این بلک، سادگی و رنگ مشکی آن شما را مجذوب خودش خواهد کرد. نام Man با خط درشت و In Black هم با خط کوچک‌تر زیر آن روی شیشه نقش بسته است. یک خط فلزی مسی‌رنگ با انحنای کم در پایین نام Bvlgari دیده می‌شود که با در بطری بولگاری من هارمونی خوبی ایجاد کرده است.

 

عطر بولگاری من این بلک-Bvlgari Man In Black

این عطر مردانه رایحه ای مدرن را به تصویر میکشد که در نت ابتدایی رایحه های ادویه ای و در نت میانی ترکیبی از رایحه های چرم ، شقایق و گل مریم و در نت پایانی رایحه های صمغ ، دانه تونکا و چوب ورا را شامل میشود . عطر ادکلن مردانه بولگاری من این بلک جانشین نسخه‌های قبلی بولگاری من در نت اولیه خود رایحه ادویه‌جات را هدیه می‌کند و در ادامه در نت میانی چرم در کنار گل‌های مریم و زنبق حضور دارند و در نت پایانی خود چوب گویاک ، دانه تونکا و لوبان قرار دارد . طراحی ظاهری شیشه عطر ادکلن مردانه بولگاری من این بلک با ایجاد ترکیب رنگ مشکی و طلایی ، گرما و سنگینی رایحه آن را به بیننده منتقل میکند . عطر ادکلن مردانه بولگاری من این بلک عطری با جسارت، کاریزماتیک و به شدت احساس برانگیز ، مخصوص مردان جذاب و مدرنی است که در تمام ساعات شبانه روز خوش تیپ و خوش پوش هستند .

 

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ادکلن بولگاری من این بلک

بولگاری من این بلک

Bvlgari Man In Black





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: